FANDOM

Torren IV oli aikoinaan kukoistava fongoidimetropoli, kunnes he hylkäsivät kaiken teknologian ja siirtyivät muualle. Sen jälkeen vullardit ovat asuttaneet planeetan. Torren IV sijaitsee Vela-sektorilla, Polaris-galaksissa. Tällä planeetalla Ratchet ja Alister Azimuth tapasivat ensimmäistä kertaa.

Torren IV esiintyy pelattavana planeettana ainoastaan Ratchet & Clank: A Crack In Time. Se kuitenkin näytetään myös pelissä Ratchet & Clank: QForce

Paikkoja Muokkaa

  • Volgramin sola
  • Onkalo
  • Molonothin Pellot
  • Vullardien jäteasema

A Crack In Time Muokkaa

Ratchet saa kuulla lordi Vorselonin etsimän lombaxin asuvan Torren IV, Volgramin solassa. Matkattuaan sinne Ratchet tapaa vullardit, jotka kertovat, että hän pääsee Volgramin solaan vain heidän Onkalonsa läpi. Pahaksi onneksi Onkalossa oli karannut kaikki akkubotit, joten virta oli sammunut. Ratchet auttoi akkubottien kiinnisaamisessa, ja Onkalon uudelleen toimisen jälkeen Ratchet pääsi etsimäänsä paikkaan.

Siellä Ratchet näkee tietämättään Alister Azimuthin, jolta hän kysyy mistä voisi löytää tämän. Alister aavistaa pahaa, ja lähtee karkuun. Ratchet lähtee tämän peräänsä ja Alister yrittää tapattaa Ratchet, koska luuli tämän olevan lordi Vorselonin kätyri holoasussa. Ratchetin saatua Alisterin kiinni, Alister tajuaa Ratchetin olevan vanhan ystävänsä Kadenin poika.

Alister opettaa Ratchetia käyttämään leijusaappaita. Alister kertoo myös uskoneensa Clankin olevan Suuressa kellossa, jonka takia Alister lupautui auttamaan Ratchetia Clankin löytämisessä ja tohtori Nefariousin pysäyttämisessä.

  • Torren IV on ensimmäinen planeetta, josta pelaaja voi löytää camo-laatikoita
  • Torren IV on yksi Clankin aikarepeämistä korjattavista planeetoista
  • Kenraali Alister Azimuth asuu tällä planeetalla