FANDOM

Siberius on jäinen ja kylmävetinen planeetta Bogon-galaksissa, ja siellä oli Angela Crossin käytössä oleva salainen Megacorpin laboratorio. Kyseisellä planeetalla Ratchet ja Clank käyvät taistelun Angela Crossin kanssa.

Siberius on Hovenin ja Grelbinin tapaa luminen ja hyvin kylmäilmastoinen. Siellä on jääkylmät vedet, ja jos pelaaja tippuu sinne, tämä jäätyy jääpalikaksi. Planeetalla on paljon teollisuutta ja rakennelmia verrattuna siihen, että siellä ei ole paljoakaan elämää. Y.E.T.I:t ovat kotoisin Siberiusilta ja myös robotteja ovat asuttaneet planeettaa.

Siberius esiintyy ainoastaan pelissä Ratchet & Clank 2: Going Commando. mutta se nähdään myös Ratchet & Clank 3: Up Your Arsenal Secret Agent Clank -elokuvan ensi-illassa.

Planeetalta löytyy Dan Johnsonista tehty lumiukko, joka sijaitsee lähellä aloituspaikkaa. Jos pelaaja tuhoaa sen, hän saa taitopisteen.

Going Commando Muokkaa

Ratchet ja Clank saapuivat Siberiusiin tarkoituksenaan saada Protopet takaisin ja palauttamaan se Abercrombie Fizzwidgetille. He onnistuivat voittamaan Angela Crossin (tietämättä kuka tämä oli), joka oli yrittämässä lähettää raketilla Protopetia muualle. Kaksikko voitti Protopetin takaisin.