FANDOM

Drophyd

Drophidi-soturi panssarissaan.

Inhottavia, kamalia, kamalia pikkuotuksia Zaurikin planeetalta
Aphelion [ToD]

Drophidit ovat oransseja, pieniä kaloja muistuttavia keltaisia mulkosilmäisiä otuksia Zaurik-planeetalta. Keisari Percival Tachyon osti niiden uskollisuuden Harvitaniumilla, ja värväsi ne armeijaansa. Drophidit ovat Ratchet & Clank: Tools Of Destruction -pelin päävihollisia.

Olemus Muokkaa

Drophidit käyttävät lombaxien teknologialla valmistettuja robottipukuja. On oletettavinta, etteivät drophidit pysty hengittämään normaalissa ilmassa, sillä heillä on panssareihinsa kuuluvat suojakuplat, joiden sisällä on vettä muistuttavaa nestettä, jota he hengittävät. Myöhemmin keisari Tachyon päihittää armeijansa varustuksen harvitaniumilla.

Kun drophidin tuhoaa, pelkkä sen pää lentää ulos panssarista, ja se on voi halutessan liiskata kävelemällä sen päältä tai ampua aseella. Jos pelaaja ei tuhoa drophidin päätä, se tuhoutuu luultavasti nestehukan takia.

Drophideja nähdään pelin aikana erilaisissa panssareissa ja tehtävissä.

Historia Muokkaa

Ennen Tachyonin armeijaan liittymistä, drophidit olivat tunnettuja käymästään sodastaan kotiplaneetallaan Zaurikilla lordi Vorselonia vastaan, jonka drophidit voittivat.

Esiintyy Muokkaa

Ratchet & Clank: Tools of Destruction Muokkaa