FANDOM

Dimensionator

Dimensionaattori

Dimensionaattorin loivat Breegus Minorin lombax-arkkitehdit ja se oli Cragmiittien tuhoon käytetty laite. Dimensionaattori luotiin Suuren Sodan jouduttua pattitilanteeseen. Dimensionaattorin ideana on avata portaaleja eri ulottuvuuksiin ja tällä tekniikalla cragmiitit ajettiin maailmanpakoon.

Myöhemmin tutkimusmatkailija Max Apogee siirsi sen Kerchu Cityyn ja on todennäköistä, että hän myös käytti sitä päästäkseen Angela Crossin kanssa karkuun Percival Tachyonilta.

Keisari Percival Tachyon halusi tietää, missä dimensionaattori on ja tuhosi planeettoja saadakseen sen, sillä uskoi voivansa tuoda cragmiitit takaisin sen avulla. Tachyon luuli sen olevan Nundacin asteroidirenkaassa jonka vuoksi hän jatkoi sotia kaikkialla Polaris-galaksissa. Kun Ratchet löysi sen Jasindu-planeetalta Kerchu Citystä, kapteeni Slag otti sen ja vei sen Ublikin käytävään. Kun Kapteeni Slag oli lyöty, Kapteeni Qwark otti sen ja vei sen (aluksi tietämättään) Cragmiittien kotiplaneetalle, Reeporiin. Siellä keisari Tachyon aukaisi portaalin ja päästi Cragmiitit valloilleen. Kun Ratchet oli kukistanut Tachyonin, he ottivat Dimensionaattorin ja veivät turvaan. Myöhemmin Dimensionaattori vietiin Intergalaktisen historian museoon Meridian Cityssä.

EsiintyyMuokkaa

Katso myösMuokkaa