FANDOM

Darkwaterin Lahti oli kapteeni Angstrom Darkwaterin mukaan nimetty saari planeetta Merdegraw'ssa, jonne Darkwater kätki aikoinaan aarteensa. Saaren sijainti on merkitty vain yhteen karttaan, ja kyseinen kartta olikin itse Darkwaterin tekemä. Darkwaterin Lahti esiintyy ainoastaan Ratchet & Clank: Quest For Booty -pelissä.

Pizap.com15204373193801

Darkwaterin lahti kartasta katsottuna

Lahti on pelottava paikka, jossa asuu anthropodeja, thwogeja ja muita otuksia. Siellä on myös laivojen hautausmaa. Darkwater pystytti saarelle suojauksia, jotta kukaan muu ei pääsisi varastamaan hänen aarrettaan. Darkwaterin Lahdessa on kolme erilaista tehtävää, joista kaksi pitää suorittaa, jotta Lahdelle pyrkinyt saisi puuttuvat portaat ylittääkseen laguuni ja pääsevänsä Darkwaterin aarrehuoneeseen. Kun kolmannen tehtävän suorittaa, ovi aarrehuoneeseen aukeaa.

Tehtävät Muokkaa

Ensimmäisessä tehtävässä pelaajan täytyy soittaa meteorialustan avulla tehtävän vartioivan piraattikallon soittama sävel uruilla. Toisessa tehtävässä on piraattibaarimikko, joka kertoo salamyhkäisiä ohjeita grogin valmistukseen, ja pelaajan täytyy lisätä ainesosat oikeassa järjestyksessä. Kolmannessa tehtävässä aarrehuoneen ovella, pelaajan täytyy muodostaa seinälle Darkwaterin logon varjokuva.

Wmplayer 2018-03-07 17-34-00-19
Maxresdefault
Wmplayer 2018-03-07 17-36-03-73

Quest For Booty Muokkaa

"Oletko vielä varma aikeistasi, ystäväiseni? Korvani ovat kuulleet melkoisen järkkyjä juttuja tästä vanhasta saaresta." -Trokari

Löydettyään Darkwaterin kartta, Ratchet ja Talwyn suuntasivat Trokari oppaanaan Darkwaterin Lahdelle tavoitteena löytää kaukotähti. Saarella Ratchet väitti tehtäviä vartioiville piraateille olevansa kapteeni Darkwater, ja onnistui suorittamaan tehtävät ja saamaan puuttuvat portaat. Kolmannen tehtävän suoritettuuaan tehtävää vartioinut piraattikallo paljasti Ratchetin ja Talwynin joutuneen ansaan, ja kaksikon piti taistella Darkwaterin Epäkuollutta miehistöä vastaan. Ratchet ja Talwyn kuitenkin päihitti heidät, mutta suunnattuaan sisään aarrehuoneeseen, Ratchet juoksi suoraan X-kirjaimella merkityn lattialaatan yli, ja tippui alas Lythonin luoliin. Kapteeni darkwaterin kanssa samassa ruumiissa oleva Slag ja tämän perämiehensä Ruoste Pete ottavat kaukotähden, ja Talwynin panttivangikseen, ja jättävät Ratchetin luoliin.